Kattalar va bolalarni qabul qiladi
Vrach, professor, tibbiyot fanlari doktori Defektolog - nutq terapevti. Oligofrenopedog.
1995-yilda Toshkent shahar 105-son yordamchi maktabda o‘qituvchi bo‘lib ishlagan.
-1995 yildan 2003 yilgacha 333-sonli bolalar bog'chasida logoped bo'lib ishlagan.
-2006 yildan 2008 yilgacha 333-sonli bolalar bog'chasida logoped bo'lib ishlagan.
-2012-2017-yillarda “Toshkent teleradiouzatish markazi”, “CRRT” davlat unitar korxonasida 1-toifali mutaxassis.
-2017-2021-yillarda Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazida (RCSAD) defektolog-logoped mutaxassisligida ishlagan.
-2021-2022-yillarda “Imkon” reabilitatsiya markazi bilan davlat ixtisoslashtirilgan ko‘p tarmoqli maktabgacha ta’lim muassasasida ishlagan;
defektolog-logoped.
-2022 yildan buyon Aaron akademiyasida defektolog, defektolog-logoped lavozimida ishlayman.
Malaka oshirgani (ilmiy konferensiyalar, master-klasslar):
-2018 yilda “O‘yin alohida ehtiyojli bolalar va ularning ota-onalari bilan ishlashda terapevtik yondashuv sifatida” mavzusida seminar o‘tkazildi.
- 2019 yilda mavzu bo'yicha seminarlar:
"Bolalar psixologiyasi va psixiatriyasi festivali doirasidagi kasbiy rivojlanish".
Bolalarda miya mexanizmlari va neyrokorreksiyaning qo'pol buzilishi.
"Bolalarning kognitiv rivojlanishining diagnostikasi".
2021 yilda mavzu bo'yicha seminarlar:
"ASD bilan og'rigan bolalar va kattalar va ularning oilalarini hayotlari davomida doimiy idoralararo qo'llab-quvvatlash tizimi. Kimdan
yordam yashashdan oldin erta parvarishlash. Jamiyatda rivojlanish, ta'lim va moslashish".
« Xavf ostida bo'lgan yosh bolalar bilan logopedik hosil tashkil etish. Nutqsiz bolalar bilan ishlash metodikasi”.
2022 yilda mavzu bo'yicha seminar:
"Nutq asoslari - Logomed usuli, Azov tizimi".
"Gomoseksual bola va unga yondashuv, uni Montessori usuliga integratsiya qilish imkoniyati". Centrum terapii mantessori Krakov. "
ASD bolalar bilan ishlashda amaliy xulq-atvor tahlili (ABA) usullarini amalga oshirish”, Erts Yu. M.
Qo'shimcha mukofotlar / sertifikatlar / ilmiy ishlar mavjudmi / ilmiy jamoalarning a'zosi bo'lasizmi / ajoyib
yarim kunlik faoliyat:
Ixtisoslashuvning xususiyatlari(qanday davolash usullariga egasiz / qanday turdagi operatsiyalarni bajarasiz):
- Hissiy aloqani o'rnatish.
- Boshlang'ich ta'lim ko'nikmalarini shakllantirish (stolda ishlash qobiliyati,o'yinchoqlar, kartalardan foydalanish, vazifalarni bajarish).
- Nutqni tushunishni o'rganish.
- Nutqning rivojlanish darajasini tahlil qilish.
- Ekspressiv nutqni o'rgatish, bolada nutqni tushunishning dastlabki ko'nikmalari paydo bo'lganda, uni ekspressiv nutqqa o'rgatish mumkin. -
Ish tovushlar va artikulyatsion harakatlarga taqlid qilish bilan boshlanadi. Birinchi so'zlar ishlatilgan tovushlardan hosil bo'ladi.
- Agar bolada nutq apparati tuzilishida buzilishlar bo'lsa, artikulyatsion gimnastika va logomassaj usuli qo'llaniladi.
-- Tovushlarni avtomatlashtirishni o'rnatish.