Kattalar va bolalarni qabul qiladi
pediatr, bolalar nefrologi
Defektolog-nutq terapevti
Umumiy ish staji (yil): 27 yil
Ta'lim (asosiy):
1995 yilda Nizomiy nomidagi pedagogika institutini oligofrenopedagog va nutq terapevti mutaxassisligi bo'yicha tamomlagan
Malaka oshirish (ilmiy konferensiyalar, mahorat darslari:
2014 yil-ilk davrdagi bolalar uchun poliklinika tibbiy-pedagog erdam dasturi doirasidah toshkil etilgan ilmiy-amaliy seminar.
2016 yil - O'zbekistonda alohida ehtiyojli bolalar uchun inklyuziv ta'lim
2016 yil - diagnostika va terapevtik aralashuv bolalarda autizmli spektrli buzilishlar
2017 yil-ijtimoiy inklyuziya: bolalar jamiyatidagi yangi Milestones
2018 yil-maxsus ehtiyojlar va ota-onalar bilan bolalar bilan ishlashda terapevtik yondashuv sifatida o'yin
* 2019 yil - bolalarda nutqning qo'pol buzilishi: miya mexanizmlari va neyrokorrektsiya.
• 2021 - asd bilan kasallangan bolalar va kattalarni va ularning oilalarini protezlashda uzluksiz idoralararo qo'llab-quvvatlash tizimi
hayot.Jamiyatda rivojlanish, ta'lim va moslashish.
* Xalqaro tajriba • chet elda ishlash va o'qish, mamlakatlar va muassasalar nomini ko'rsating):
* Qo'shimcha mukofotlar / sertifikatlar / ilmiy ishlar mavjudmi / ilmiy jamoalarning a'zosi bo'lasizmi / ajoyib
yarim kunlik faoliyat:
* -2017 yil xalq ta'limi a'lochisi
* Ixtisoslashuv xususiyatlari(qanday davolash usullariga egasiz / qanday turdagi operatsiyalarni bajarasiz):
* 0 yoshdan 18 yoshgacha bo'lgan bolalar bilan turli xil nutq, aqliy funktsiyalar va xatti - harakatlarning buzilishi bilan diagnostika va tuzatish ishlari.
* Bolalar bilan tuzatish ishlari tashxislar: Alaliya, dizartriya, Dislaliya, rinolaliya, miya yarim palsi, Daun sindromi, NGZ, mikrosefali, ZPRR,
ONMK va boshqalarning oqibatlari.
* Nutq terapiyasi massaji. Artikulyatsion vosita mahoratini faollashtirish.
* Nutqni tushunishni rivojlantirish. Nutqni boshlash. Bolaning xatti-harakatlarini tuzatish.
* Kichik matorika mahoratini, eshitish qobiliyatini, vizual idrokni, fonemik eshitishni rivojlantirish.
* Boshlang'ich matematik tasavvurlarni, mantiqiy fikrlashni rivojlantirish.